Tuesday, February 20, 2007

Verkkomentorointia oppimassa

Viime viikon torstain ja perjantain olin Rovaniemellä verkkomentorointikoulutuksessa. Koulutusta on vielä neljä koulutuspäiväsä kevään ja syksyn 2007 aikana. Neistä pitäisi kehittyä mentoreita opettajille. Kouluttajana toimii Seija Jäminki Kemi-Tornion ammattikorkeakoulusta. Torstaiaamuna harmitti, että olin ilmoittautunut kurssille, kun työtä olisi ollut entestäänkiin. Perjantaina olin kuitenkin tyytyväinen, että olin mukana tapaamassa samanlaisten asioiden kanssa puurtavia ihmisiä. Ei sitä aina jää kovin konkreettista käteen, mutta aina sitä jotakin oppii, kun poistuu kotoaan.

Jäin vielä viikonlopuksi kyläilemaan Rovaniemelle ja kävimme katsomassa Marilyn-musikaalin. Taas ehti käydä mielessä lauantai-iltana ennen lähtöä, että mitä minä taas poistun lämpimästä ja lähden luistelemaan liukkaille kaduille. Esityksen jälkeen olin hyvinkin iloinen, kun tuli lähdetyksi.

No comments: